7 Ocak 2022 Cuma

Kıssadan Hisse Zamanlar - 72

__

Zamanın birinden sıçrayıp,

Açtığı küçük bir delikten,

İncecik ve yavaşça

Yumuşak ve sessizce.

Nasıl sızmıştı?

Bilmiyorum.

Ne zamandır böyle?

Hatırlamıyorum.

Öyle ki yeşermişti yolu.

Dünün çukuruna,

Bugünün denizine,

Yarının bulutlarına,

Ucu gözükecek bir yol,

Hep bir şekilde gelecek gibi.


Çok konuştum kendimle.

Çok anlattım önceleri.

Çok anlamaya çalıştım.

Kayık lazımdı belki de.

Çukurun tepesine sığınak.

Hatta şansımız varsa liman.

Bir şekilde gelebilirdi.

Bekledim hatta bazı zaman.

Bazen denizin dibinde.

Sonsuz karanlıkta gölge gibi.

Bazen suyun üstünde.

Sonsuz beyazlıkta kuş gibi.

Geleceğini ahdetmişsin gibi.


___


* Yeni yılın ilk yazısı, kapanışından daha önce anlamsız cümlelerle alt alta hazırdı. Şu an daha anlamlı göründü gibi. NYC' da yazının tamamını değiştirip, Detroit' te tatlı bir kar rüzgarı karşısında bitirdim. 

** Yeni yıl listemi halen hazırlamadım. Her yıl bir öncekini okumak, her seferinde şaşırmak beni mutlu ediyor açıkçası. Ama bu sene en başa tekamülü yazacağım kesin. Tekamülü kabul etmeyi bir pet sonucunda hafiften korkarak tekrar yaşamak hatırlattı. Onu da tüm kalbimle kabul ettim. 

Tabii ki senelerdir savunduğum "çok sev" durumunun halen arkasındayım. Bir şeyi seviyorsam -insanı, hayvanı, canlıyı kalbimle tekrar tekrar söylemekten mutluyum. 

*** Kafam hiç olmadığı kadar çok güzelken ve defalarca üst üste bu şarkıyı dinlerken düzenlendimse bu yazıyı, burada olmayı hakediyor demektir. 

Şarkıyı da bir sürü insandan dinleyebilirsiniz ama paylaştığım ki kadar zevk vermiyor bana.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...