1 Kasım 2011 Salı

Kıssadan Hisse Zamanlar - 14

Eğme başını çocuk,
Kaldır da bak bana.
Dönmesin yüzün yere boşuna,
Ben hep buradayım nasıl olsa.
__
Sıcacık olmuş ellerim,
Yüzünü,ellerini ısıtmak tüm derdi.
Eritmez belki buzları,
Saklar avucunda tüm kirleri.
__
Saklama yaşlı gözlerini,
Silerim bir elimle becerirsem.
Olmazsa beraber ağlarız.
Şaşkın şaşkın bakma yüzüme.
__
Yol çok uzun farkındayım.
Ama Dünya küçük, ben fazlayım.
Koca bir ay var ki tepede,
Kılavuz bize her yerde.

* Şu sıra kötü olaylar peşimi bırakmamış gibi olsa, şükretmeyi dilimden düşürmemeye çalışıyorum. Ki geri dönüşlerini alıyorum. Bunun dışında; iyiyim, gerçekten hem de. İyi giden o kadar çok şey var ki. Kötü olanlar için ise; isyan etmenin faydasız ve gereksiz olduğunun farkındayım.Ek olarak; Yazdıklarımın bir kurgu olduğunu unutmamak gerek.
* En sevdiğim şarkılardan biri. Here Without You.. Güzel bir cover daha Boyce Avenue' dan.. İyi dinlemeler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...