17 Kasım 2011 Perşembe

Kıssadan Hisse Zamanlar - 17

Alevler sarmış çevremi.
Görürüm o orada, görmez beni.
Ağlasam da söndürsem ateşi.
Çıksam karşısına sevse beni.
Dilim lal olmuş, yüreğim kilit.
Tutsa elleriyle silse tüm yanık izlerimi.
__
Kül olacak ateşte elbet.
Suyu arayacak yüreği.
Ateş gelmez belki ayağına suyun.
Ama açar yüreğini ateşe.
Demese de bilirim beni istediğini.
Söndüremese de ateşle buhar olup gideceğini.

*Metis defterinin bitmesine az kala. Karıştırdım biraz sayfaları. Yukarıdaki cümleleri buldum. Eskisi gibi bencil olmadığımdan paylaştım hemen.
** İşten ve sosyal hayatımdan dolayı yoğun dönemlerdeyim. Hep bir koşturma. Yollarda, uyumadan önce deftere notlar almaya devam ediyorum tabii ki yine. Blogun temasının bile değişme vakti geldi bence.
*** Multitap'ın Battaniyem ve Çıbık gibi hareketli parçalarından sonra "Ben anlarım." parçası; beni gerçekten çok şaşırttı. Sözleri ve müziği, şu Kasım'ın bir başkalığını göremediğimiz dönemlerde güzel gitti. Devamını bekleriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...