10 Eylül 2009 Perşembe

Kendime yeni bir ben lazım

Akşam uyumadan önce aynı şarkıyı mırıldanıyordum, sabah aynı şarkıyla uyandım. Mutluydum gözlerimi açtığımda. Uzun zaman olmuştum. Koca bir gülümsemeyle karşıladım aynada kendimi, onca zamana inat.


Değişikliklere başlamak istedim. Beni üzen insanlardan uzaklaşmak en doğru şey olur diye düşündüm. Yattığım yerden duvarlara bakıp nekadardır ruhumu buraya tıktığımı hatırladım ve odamı değiştirdim. Sonra hatamı yaptım bilmiyorum ama saçlarımın rengini değiştirdim. Biraz sanki koyu oldu ama, aynaya baktığımda mutlu ettiğini söyleyebilirim sonucun. :)


Sonra uzun süredir yapmak istediğim şeyi yaptım. Uzun süredir sadece okuyup takip ettiğim Hesionka yla tanışıp, o güzel cicilerinden kendime uygun olanı aldım. Biraz zor oldu ama olsun. Okadar kibar ki, yardımlarını esirgemedi hiç. Burdan tekrardan şükranlarımı bildiriyim. Şimdi ise cicilerimi bekliyorum büyük heyecanla. Sonra tabii ki burada paylaşacağım.


Ve günün şarkısı... Benim o benim :)

Apocalyptica - I Don't Care

6 yorum:

  1. pasaj bu aralar arıza çıkarıyor işte biraz şekercim.
    neyse üye oldun sonunda :D

    bugün gelir cicilerin herhalde ;)
    sevgiler,
    hesi

    YanıtlaSil
  2. bu arada saçların süpeer olmuş, yazmayı unuttum :D

    YanıtlaSil
  3. :) oovvv teşekkürler hesicim.. Alışmaya çalışıyorum.
    cicilerimi de beklemedeyim zati..gelmeli artık=)

    YanıtlaSil
  4. o kadar iltifatı ben duysam ben de mutlu olurdum heralde ;)
    1 haftadır terörist muamelesi görüyorum ofiste yeni imajım yüzünden.

    ve ısrarla ekliyorum ki
    "ve tanrı ışığa 'ol' dedi. ve ışık oldu.."

    YanıtlaSil
  5. @hiç kimse ve hiç bişey hakkında her bişey: çok teşekkür ederim..

    @hulucia: yaa iltifatların yanında kötü tepkilerde almıyor değilim :) Bence kötü değil söylüyorum ısrarla, sakal iyidir ;)

    ve bende diyorum ki, o ışığın gücü etrafımdaki yansımalar kaynaklı..

    YanıtlaSil

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...