10 Eylül 2009 Perşembe

Paco De Hulucia

İçimden geldi. Ondan da bahsetmeliyim diye düşündüm. Tepenin başına kurulmuş bir şirkette hayata bazen aynı pencereden baktığım biri bu bahsedeceğim kişi. Öncesinde az az konuşunca, işin içine müzik karışınca, zaman geçtikçe ne kadar samimi ne kadar süper bir insan olduğunu anlayıp daha da iyi olduk. Konuştukça cümlelerle valsine hayran kalmamak mümkün değil.

Tabii bu kadar konuşma sonrasında nedense alakasız blogu olduğunu ve gizlediğini düşünmedim değil :) Ama aslında hiçsesaret etmemiş od a benim gibi. Birbirimiz kayıtsız kalamadık ve sonunda onu da blog alemine kattık.

Bu müzik adamına http://kaybolansandal.blogspot.com/ dan ulaşabilirsiniz. Daha çok yeni. Eminim ki biriktirdiği çok cümle vardır onun şimdi. Heyecanla bekliyorum :)

2 yorum:

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...