21 Eylül 2009 Pazartesi

Kod adı:Yassah hemşerim ülkesi burası


O kadar uzun zamandan sonra tatil yapmanın, hakikaten kafa dinlemenin doruğuna ulaşırım diye başladım güne. Başlangıç hiç te fena değildi aslında. Süper bir kahvaltı gibisi var mı? Kahvaltıyı diet harci düşüncelerle yaptıktan sonra anne uyarısı "misafir gelebilir" denince heryer n.ş.a. bayram standartlarına getirilir ve asıl şimdi ben boşum denir bizim evde.
Elimde insan ötesi koca kupun içinde çayım oohh şöyle rahat kafayla münasebet içerisine gireyim dedim bilgisayarımla. İlk olarak tabii face :) , ondan sonra gmail-blogum, last.fm açılır bende. İlk sekme tamam, bloguma yine ulaşamıyorum ve şok last.fm koca bir yazıyla beni bekliyor. Last.fm MAHKEME kararıyla erişimimi engellemiş. Söylenme moduna geçtim ardından myspace e girdim. Hani Muse falan yeni albüm yaptı araştıracağız edeceğiz ya. Ordan da aynı cevabı aldım. MAHKEME KARARI!!! Başka bişey değil. Nasıl bir ülkede yaşıyoruz ya? Hangi mantıkla, hangi boş zamanla böyle şeylerle uğraşıyorlar bu adamlar. Hatta ileri gideceğim biliyorum ama nedne benim canım ülkem canım devletim böyle boş adamların cebini dolduruyorlar. Hayır engellenecek okadar site varken birde. Bakıyorsun tüm bahis siteleri açık. Bunlara kimse dokunamıyor, benim cancağızım bilgi kaynaklarım kapalı.Gerekçede ayrı bir süper tabi. TELİF HAKLARI. Güzel ülkemde birbirinden nadide okadar sanatçı var ki, o şarkı indirmeleriniz yüzünden albüm yapamıyorlar haberiniz var mı??? Karşımda biri olsa da indirsem yüzünün ortasına demek geliyor içimden.

Neyse boş konuşuyoruz işte öyle. Daha nelerle karşılaşacağız acaba?

Hoş bu söylenmem fazla sürmedi tabii ki. Böyle durumlarda DNS ayarlarınızla oynayın arkadaşlar. Yasaklayan boş beyinler biraz sürünelim istiyorlar heralde ki çözümü olan şeylerle bukadar uğraşıyorlar. Hatta şöyle güzel bir kaynak vermek gerekirse https://www.opendns.com/ . Güzel bir kurcalamayla çözeceğinizden eminim.

İyi bayramlar dileklerimle....

4 yorum:

  1. bir zamanlar youtube yasağına dellenip yazmıştım. belki birilerine de faydası dokunabilir.

    http://www.facebook.com/note.php?note_id=72762081160

    YanıtlaSil
  2. beyefendi şirket hatları içerisinde giremedikten sonra pehhh :)

    YanıtlaSil
  3. seni bilgi işleme alalım mı? açık pozisyon var :)
    akşama kadar vur patlasın çal oynasın takılırız :))

    YanıtlaSil
  4. :):) haha daha mutlu olacağımdan şüphem yok

    YanıtlaSil

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...