15 Kasım 2011 Salı

Kıssadan Hisse Zamanlar - 16

Duymuyor musun sesimi?
Belki bir insana, bir varlığa titreşim olmaz sesim;
Bir ruh için, Yaradan için çağrıdır seslenmelerim.
Sanırım - sanırdım ki hatta - hep anlarsın beni.
Birden gelmelerin bundan sanırken;
Her yolun bana doğru geliyor.
__
Nerede melekler?
Neden konuşmazlar benimle?
Üşüyen yüzümde ellerimin sıcaklığı,
Ellerinden kalan eski bir sızı bir taraftan.
Elele kalıyoruz bir anda, sen bilmiyorsun.
İstiklal, kalabalığına almak istiyor beni.
Ben de inatla meydanda seni bekliyorum.

* Tümer' le yazarken yine.. Benden dökülenler. Düzeltme/eklemeleriyle beraber.
** Bir Yeni Türkü konseri geçti gitti. Hep bir ağızdan şarkılar söylendi.
*** Mehmet Güreli'nin parçaları, kafamdaki listede dönüp duruyor. Ama en çok mırıldandığımı paylaşacağım. Bugünlük "Sen ve Ben" parçası gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...