20 Ekim 2011 Perşembe

Kıssadan Hisse Zamanlar - 13

Bulantılarım kesilmiyor.
Sabit kaldı bakışlarım.
Da dönüyor durmadan herşey, sarsılıyor.
Renkler soluk.
Suretler silik. 
Kuzgun siyaha yakın gördüklerim.
Aldığım nefes isli olmalı.
Yoksa neden boğazım yanar ki?
__
Yürüyorum,
Bu yetiyi yeni kazanan biri gibi.
Onun gibi rastgele atıyorum adımlarımı,
Onun aksine bir sonraki adım sevindirmiyor beni.
__
Konuşmak istiyorum,
Sessiz kelimeler kullanıp.
Yazmak istiyorum,
yansımayan harfler kullanıp.
Ağlamak istiyorum,
Yüzümü ıslatıp güldüreninden.
Sormak istiyorum,
İstediğim cevapları duyacağım.
Sarılmak istiyorum sıkıca,
Senin bana özlemle sarıldığın o anda.
Kalmak istiyorum,
Senin de benim için kaldığın yerde.
__
Ne hazin bir duygu.
Ne bitik bir ruh.
Ne yalancı bir beden.
Görünen ve görülen nasıl bir ironi.
__
Aynı yerde nefes alıyoruz,
Aynı yerde yudumluyoruz çayımızı,
Aynı ayı paylaşıp,
Aynı yağmur ıslatıp,
Aynı güneş ısıtıyor bedenlerimizi.
Aynı ezana kulak kabartıp,
Aynı anda mırıldanıyoruz içimizdekileri.
Farklı zamanlarda aynı yerde olmak bizimkisi.
__
Ruhun hafifken mutludur.
Düşünmesi ağır artık.

Bedenle beraber taşımazı zor.
Fısıldıyorum havaya nefesim yettiği kadar.
Gerisi dünyalık.
Dünya' ya kaldı işimiz.
Allah bilir nereye, kime gider cümlelerim.
__
Burnuma toprak kokusu geliyor şimdi.
Bir hafiflik ve sıcaklık içimde.
Herşey güzel de, 
O gelen kim?

* Anlatacaklarım birikti. Diyecek cümlem olmadığından değil ama toparlayamıyorum bir türlü. Bilal' in güzel daveti olan Farid Farjad konseri ve izlenimlerim-duygularım, karışıklıklar, bunun yanında giden belli planlarım... Evimde oturduğum bir an düzenlenip, sunulacak en güzelinden.
** Ayrıca Kıssadan Hisse Zamanlar' da 13' e geldim. Uğurlusu bu yazım olsun, tüm inançlara inat.
*** Yansımalar - Salıncak parçası bu sefer. Neden mi? Kelimeler tarifsiz hislerime diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...