12 Ekim 2011 Çarşamba

Kıssadan Hisse Zamanlar - 12

__
Ötelemek ve öteki olmak sırayla.
"Gitme" cümlenle fark edilen gerçek. 
Ötelerken hayatımızı her seferinde,
Ötelenen de olmuşsun bir yandan da.
Öteki olmak için de zaman dolduruyorsun şimdileri.
Ne büyük ironi ama.
Gitme diyen birinin, gitmesi.
Kalıyor gibi duran, aslında gitmeye hazırlanan.
Vakit gece yarısı olmuş.
Öteki Ben oluyorum yazarken.
Açıyorum cümlelerimin sonunu.
Üç noktalarla uzatıyorum bitişleri.
Git ve gelme diye.
Öteliyorum seni diğer cümlelere, isimlere.
Ötekileştiriyorum aklımda seni.

Artık öteki insan oluyorsun.
__

* Günün cümleleri.  Uyuklamaya yakın çıktı. Öteki olmaya mecbur olan herkes, herşeye ithafen olsun bu yazdığım da. Hatta gün özeti gibi.
** Tüm gün aralıksız bu parçayı dinlediğim günler olurdu. Büyük bir aradan sonra arşiv karıştırması sonucu geri döndü.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...