1 Eylül 2011 Perşembe

Kıssadan Hisse Zamanlar - 5

Rüya ve gerçek arası.
Bir yarım zorla uykuda, sussun diye.
Diğer yanım hep bir koşturma da.
Açıklama yok.
Sorgu yok.
İsyan yok.
Evet ya da hayır.
Herşeyimi elimden alıp, uzun bir uykuya bırakacaklar.
Korkuyorum herşeyin yasak olduğu, o inandıkları deliğe sokacaklar beni.
Ve hep aynı cümleyi söyleyecekler.
"Herşey iyi olacak."
Ve tek bir dilek, tek bir ağızdan gibi söyler gibi.
Duyuyorum.
"Yok olsun." nidalarını.
Yetecek mi peki?
Herşeyi düzeltecek mi?
Nefes almak için son denemeydi.
Son cümleydi bunlar.
Daha da tek kelime etmeyeceğim.
Gözlerimi açmayacağım.
Ellerimi saklayacağım.
Herşeyi yakıp, küllerini herkes gibi suya değil; lanete bulayıp, ahlarla kundaklayıp toprağa gömeceğim. Bilediğim ve bir daha gelmeyeceğim bu yeri, bir daha hiç hatırlamayacağım.
Onunla beraber olduğum son ana, sadece sessiz kalacağım.
Ömrümden ve bedenimden çalınanların hesabı sorulurken bir yerde,
Bıraktığım yerden devam edeceğim.

Gecikmiş bir cesetin kalan kokusunu, başka anılarla bastıracağım.
Kalabalığın arasına karışırken;gözlerim donuk, ellerim buz gibi, titriyor bedenim.

Kafamda mükemmel bir cinayeti böyle sonlandırıyorum.
Ama yine de korkuyorum...
Kaybettiğim inançlarıma, yeni inançlar sürecekler.
İğnelerin ucunda bir yaşama, mutuluk sakladıklarına,
Gözyaşlarımı bitireceklerine, bir çok şeye...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...