30 Eylül 2011 Cuma

Bir Tutam Cennet - A Little Bit of Heaven

Herşey en üst düzeyde yolundayken; güzelken, güçlüyken, mutluyken, gerçekten iyi dostlara, iyi bir işe ve başarıya sahipken, aşk sorumluluğu altında olmadan ilişkiler yaşarken, bir anda herşeyinizi bir kolon kanseri yüzünden kaybedeceğinizi öğrenseniz tepkiniz ne olurdu? Ya peki Tanrı size son 3 dileğinizi sorsa?



Başrollerini Kate Hudson ve Gael Garcia Bernal' ın paylaştığı, romantik komedi ve dram filmi olarak, iyi denebilecek bir film olan "A little a bit heaven" la karşımızdalar. Bu yağmurlu Eylül akşamına uygun bir film oldu hatta. Sweet November tadında; hastalığını öğrenen bir kadının, her insanın sanırım son anlarında "keşke" dediklerini, aile ve aşk hayatını yerine oturtmaya çalışmasını,hastalık evresini, etrafındaki insanların duygularını ir nebzede, içi sızlatacak kadar anlatmaktaydı.

Filmde sorgulanacak sahneler de vardı tabii kopuk ve saçma kurgular gibi Filmi izlemeyenler için ayrıntı vermek istemediğimden buralarda susmam daha doğru sanırım. Ama dediğim gibi yağmurlu bir Eylül akşamı, yalnız (ki uzun zamandır kalmadığımı da farkedince) izlenen bir film olunca, açıklarda kapandı sanırım. Ve tabii ki müzikleri; caz dinlemeyi özleyen varsa aranızda benim gibi, daha da zevk alacaktır filmden.

Filmden bana kalanlar; Bir kaç damla gözyaşı olabilir. Hayıflanmak olabilir. Kıskanmak olabilir. Son olanlardan sonra da kanıtlandı ki; Ölmekten korkmuyorum da, yapamadıklarımın-yapmadıklarımın yarattığı o kötü duygudan korkuyorum.
Akıl vermek değil niyetim -zaten becerememekteyim de- ama ertelemeyin de. Hiç bir eylemi, hiç bir insanı.

*İçinizden 3 dilek geçirin bu gece. Gerçekten çok isteyerek. Son 3 dilekmiş gibi de özel olsun. Yüzünüzde oluşan o güzel gülümsemeyle uyumak gibisi yoktur sanırım.
**Bon Jovi geçmişim ergen dönemlerime dayanır."All about loving you" şarkısı özeldir. Kimseye adanmamış, bana ait şarkı özelliğini taşımaktadır. Birine söylemeden ölmem sanırım, ne dersiniz?


Jon bon jovi - all about loving you

1 yorum:

  1. izlemedim ama bu hafta izleyecegim inş güzel çıkar
    bugun The Tree of Life izledim brad abi ve sean penn oynuyor die valla bitirmedim yarım bıraktım ki nadirdir bi filmi yarım bıraktıgım..

    YanıtlaSil

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...