5 Eylül 2011 Pazartesi

Raif' e Haykırış..

"Raif, duyuyor musun sesimi? Kurtar beni. Gelmesem de, zorla çek götür beni. İçimdeki sadece bir zehir imiş. İdrak etmesi, anlatması zor. Sana yazdığım onlarca cümlenin yalan bir mürekkeple yazılıp, kaybolduğu gerçeğine kim inanır ki? Ben bile inkar ederken. Ama tutmuyor ellerim, taşımıyor ayaklarım vücudumu. Bir anda kayıp gidiyor zaman, gözlerimi perdeleyerek.İstemediğim fotoğraflar beliriyor gözlerimin önüne. Boğazıma yutamayacağım lokmalar sıkıştırıyor. Dilimden güzel dilekler yerine lanetler dökülüyor. Bedenim bile istemez oldu artık beni. Bir kaç beyaz önlüklü adamı istemiyorum yanı başımda. Seni istiyorum. Her nerdeysen, çık ve gel. Maria' nın bir kez daha tek ölmesine izin verme."

Paylaşmak gerekir. Sözleri "işte buydu anlatmak istediğim." der gibi. Bir de Emir Bey ve arkadaşlarından dinleyelim.Teşekkürler.

2 yorum:

  1. Son zamanlarda denk geldiğim en iyi blog!
    Tebrikler...

    YanıtlaSil
  2. Yalnızlıktan başka nasıl kurtulunur ?
    Yalnız ölmek mi ?
    Hayır insanların içinde, milyonun içinde iki ölü. Üç ölü. Dört ölü,beş ölü.
    Bırak ölüleri saymayı. Bu beşinci bira.
    Boş ver şu birahaneyi de. Camın dışarısını da.
    - O gelmiyecek ki..
    Sait Faik Abasıyanık / Alemdağda Var Bir yılan - Yalnızlığın Yarattığı İnsan

    YanıtlaSil

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...