23 Ağustos 2011 Salı

Kıssadan Hisse Zamanlar - 1

Açılmıyorsa kapı, zorlamak neden?
Bir yol için tek kapı yalanı kime ait?
Kim inandırdı beni buna?
Peki bu sadakat kimden bana yadigar?
Ve bu insanlara karşı bendeki kısmı körlük...

Ya bu insanların hoyratça savurdukları sessizlikleri.
Sorumsuzca kurdukları sözüm ona cümleleri.
Böyle insanlar mı seviyoruz biz?
Böyle insanlar mı oluyoruz?
Ve ne yazık zamana karşı bu kadar acımasızlığımız.

Ne garip bu yaşananlar, kalemime düşenler şimdi.
Geçmişte karaladığım sayfalarca cümleler...
Değer biçmeden, olur beklemeden...
Filtresiz akıttığım, ara ara ben kokan, başkaları kokan...
Ve ne garip noktası gelen konulara gelmek.

Elini uzattığın o anda, hangi beklediğimiz her zaman orada?
O anlardan sebep rakamların değeri.
Duygular belki ama bugün ile yarın farklı,
O yüzdendir "o tarih", "o saat" tir geçmiş-gelecek.
Ve bunlardan dolayı değişir insan,madde,mekan..

*Kıssadan Hisse Zamanlar' a başlangıç yazım olsun. Parçası yanında gelsin. ;)

2 yorum:

  1. güzel bir şiir..teşekkürler...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Renk gelmiş yazına.Sorgusuz değil.Tam gaz sorgu.Sevdim.Hoşgeldin.
    Semih

    YanıtlaSil

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...