26 Ağustos 2015 Çarşamba

Kıssadan Hisse Zamanlar - 57

___

Belki uçarım..
Şu tepeye çıkarsam eğer..
Haydi içimdeki kötü..
Konuş..
Yapamazsın de..
Koşa koşa yapayım ben de..

Kuş gibi olayım hadi..
Süzüleyim ..
Bakayım tepelerden..
Kalmak zorunda olmayayım..
Mutlu edemediğim insanlardan,
Mutlu olmadığım insanlardan,
Çok ama çok uzaklara uçayım..

Aşkı alayım kanatlarıma..
Bulutlar değsin tenimize,
Ve masmavi bir gök olsun sadece..
Yıldızlardan sarkıtalım ayaklarımızı..

İnsanlar yok...
İnsanlar riyakar..
İnsanlar yalancı..
Kandırırlar..
Gel kalalım burada diyorum..
Bakıyorsun yüzüme ..
Bakıyorum yüzüne..

Kal hadi..
Benimle.. 
Ömür yok...
Geceyi örteriz üstümüze,
Gündüz öper tenimizi..
Yağmurla yıkanırız..
Güneş ısıtır içimizi..
Kal hadi..
__

*  Hep bir kuş olmak istedim.. Eninde sonunda olacağım.. Küçük Prens'i neden bu kadar çok seviyorum?? Hep işte bu sebeplerden...  Neyse; çok sevin lütfen..

** Spotify kocaman deniz olunca, eski şarkılarla karşılaşıyorsunuz böyle işte.. Aşkın Nur Yengi "Gül Canım" ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...