24 Ağustos 2015 Pazartesi

Kabus Notları - 16

__

Oradayım..
Eski demir kapının tam başında..
Çocukluğumla vedalaştığım,
Uzakta bıraktığım sokağa yakın bir yer..
Yemyeşil kiraz ağacı salmış dallarını..
Uzunca bir merdiven..
Çıkıyorum..
Ayak sesleri yok bu sefer..
Sadece ben..
Hiç kimseyle yarış yok..
Yetişmeyen bacaklarıma..
Yardım eden yok,
Kocaman olmanın..
Büyümenin..
Yalnızlığın..
Dayanılmaz ağırlığı..
Mavi manzaralı bir balkonda,
Çay kokusu yok şimdi..
Yalnızlığın örtüsü tozlanmış..

Dönüyorum arkamı..
Hikayem kesit kesit..
Cümleler kesik kesik..
Toprak kokan geçmişe..
Veda konuşması benimkisi ..
__

*  Memleket düşkünü değilimdir ama andığımda aklımda kalan görüntüler var.. Andığımda içimi sızlatan bir sürü hikaye.. Ve bizi oraya bağlayan toprak olmuş bir beden.. Koşulsuz sevgi çok başka değil mi? Herşey bir yana çok sevmeye ne dersiniz?

** Göksel' in Gittiğinde parçası loopa eklenmeli. Tekrar tekrar dinlenmeli kadife sesi.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...