11 Ağustos 2015 Salı

Kıssadan Hisse Zamanlar - 55

__

Güneşi söndürdüm..
Gece bizimdir.
Yıldızları yaktım.
Gel hadi..

Rüyaları uyandırdım..
Kabusları kovdum..
Islak yastığı kuruttum.
Uyuyalım hadi..

Diz dilekleri
Cümle cümle..
Bizi koy ortasına,
Nakşet bizi hadi..

Durdurdum dünyayı.
Zaman kelimesini sildim.
Maviye yeşil çaldım,
Otur hadi.

Yarım yol yok artık.
Ağlamaktan bıktım
Aldım elime kalemimi,
Oku beni hadi..
__


* Şu sıra bir sürü hayal var içimde.. Hepsinin kendime ait olanından. Ve bir sürü cümlem.. Unutmamak gerekiyormuş.. Kovulduğunuz hayat, yuva...  Size ait olmayan ne varsa.. Kayıp gitmeye mahkum. Ardınızda bıraktığınız hayat yaşanması gerek olan tarafı..  Gelecek sizin belirlediklerinizle, kalan insanların etkiledikleri kadar..   Her zaman önce kendinizsiniz. Çok sevin ama önce kendinizden başlayın..

** Yıllarca aklıma estikçe izlerdim.. En sevdiğim ama yayınlanmamış olan reklamı paylaşmak isterim.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...