17 Ağustos 2015 Pazartesi

Kıssadan Hisse Zamanlar - 56

__

Gurur..
Benden çok önceden çekip giden..
Yalan..
Söylemedim deyip harekete geçirilen..

Söyledim ama..
Korkudan.
Hem de hiç uğruna..
Pişmanlık değil..
Boşluk içimde..
Ama neden korktum?
Kaybetmekten mi?
Kimi? Neden? Nasıl? Ne zaman? Nerede? Kim ne dedi? Neredesin?
???

Birlikte yaşam kolay dediler.
Koca bir tuval..
Tek başına başla..
Çizilir dediler..

Öyle olmuyor efendim..
Çizmeye çalıştıkça,
Daha çok dağılıyor..
Koca bir tuvali elele çizmek varken..
Tek başına.. 
Hiç olup gidiyor.


Ağlamak istiyorum..

Güçsüz olduğumdan değil..
Hep döktüğüm zannedildiğinden..
Belki?


Ağlayan kadını ciddiye almayanlar..

İnanın ağlamayandan daha kötü değil..
Ağlayan kadın konuşmak isteyen kadındır.
Ağlayan kadın vicdanlı kadındır.
Ağlayan kadın kaybetmekten korkan kadındır..


Ama öyle bir an geliyor ki..

Aynı kadın bırakıyor herşeyi kenara..
Ağlamayı bırakıyor..
Anlatmayı bırakıyor..
Yuvasına, kendisine geri dönüyor..



Uçan bir balon gibi..
Sıkı tutulmayan..
Elinden uçup gitmiş gibi..
Gökyüzüne salınıyorum..

Rüyalar...

Belki de..

Biniyorum gemime..
Rotasız çıkıyorum yola.
Su akar yolunu bulur.
Varsa ucunda..
Nasipse bana..
Gelecektir..
Yoksa kaderimde..
Olmayacaktır..

Duyar gibiyim..
Kader kelimesine kızanların sitemlerini..

Duyar gibiyim..
İnsanların teraziden dökülen kelimelerini..

İnanmak gerek böyle zamanlarda..
Yaradana daha çok sığınmak..
Varsın cahil sansınlar..
Varsın yalancı sansınlar.
Varsın hiç sevmedin sansınlar.
Varsın hayal sansınlar...

Hep demişsem eğer..
Hep seveceğimdir.. 
Hep orada olacağımdır.. 
Sen nerdesin peki?

* İçimdeki boşluk ne yapacağını bilmemekten değil.. İnsanlara kulak tıkamak dışında artık bu mesele. - ki inanın kalabalık ses dolu etrafım.. Zorla kimseyi hayatımda tutmak istemiyorum.. Aksine.. Ben buradayım. Ben burada kalacağım diyen insanlarla hayatıma devam etmek istiyorum. Ailemden olan insanlar görmek istiyorum. Kolumdan tutup, gel buraya diyecek insanlarla yaşamak istiyorum..Kimse yanlış yorumlamasın.. Mesele sadece aşk değil.. Herkes..  Koca kafam bir anda dank etti.. Bir gecede büyüdüm.. Bir gecede hayatım resmoldu. İnancım arttı aksine.. Verilen herşeyin bir sebebi var.. Karşımıza çıkan insanlar.. Çıkan insanlar.. Hepsi.. 
Görevim, hayat idealim "çok sevmek". Çok severek çoğalmak. Eğer bu deliye inanırsanız yine yeni yeniden aynı cümeleyi tekrarlayacağım. "Çok sevin"

** Mükemmel bir şarkı paylaşıyorum.. Bu şarkıyı dinlerken yukarıda okuduğunuz cümleleri yazarken buldum kendimi.. Ne kadar çok dinlemiş olduğumu siz düşünün... James Vincent Mcmorrow ' dan Higher Love..

Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...