23 Ocak 2012 Pazartesi

Olsam

Çok fazla beklentiler içinde değildim aslında.
Yaprak gibi ya da toz gibi savrulmaktan yoruldum.

Bir ağaç olsam mesela
Al beni, kat topraklarına.
Kök salayım önce.
Büyüyüp, yaşlanayım seninle.
Kurursam seninle.
Yeşerirsem seninle.

Bir deniz olsam ya da.
Sularıma katsam seni.
Martı gibi değil ama.
Balık gibi mesela, hep benimle olsan.
Liman gibi ya da hep sana vursam.

Vazgeçtim hepsinden.
Nefesin olasım var aslında.
Gözlerin ya da.
Her çektiğin hava gibi karışmak var da.
Olanlara senin gibi bakmakta var ucunda.

Ama şimdi inceden bir rüzgar var aklımda.
Düşünürken titredi bedenim bir anda.
Yanımda da sen olmayınca,
Savrulup gitti hepsi bir tarafa.
Gidince de vazgeçtim hepsinden.
Ben olmak istedim sadece.

Baktım ki;
Ben olmadıkça sen olmuyordu.
Sen olmadıkça yeşil, mavi renksiz kalıyordu.
Ben sensiz sadece ben oluyordum.
Sen bensiz vardan yok oluyordun.

*Kaynak: http://www.radikalgenc.com/edebiyat/siir-edebiyat/olsam
** Bu yazıyı yazalı bayaca zaman oldu aslında, paylaşmak şimdiye kısmet oldu. Son yazılara yaklaşıyoruz. Sessizce kaybolma zamanları öncesi daha iyi yazılar yazmak dileğiyle...
***Dün gece beni uykumdan uyandıran şarkıyı paylaşmak uygundur sanırım.. Candan Erçetin - Sensizlik. Şarkının gişirindeki solo kemanın beni benden aldığını, uykumdan uyandırmakla kanıtlanmıştır der, iyi haftalar dilerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...