16 Ocak 2012 Pazartesi

Kıssadan Hisse Zamanlar - 24

__

Tekrar düşleyemiyorum seni.
Yeni zamanlar giydiremiyorum.
Sanki bir arabadayım.
Hızla giderken yolda, camdan sabitlenmiş bakışlarım dışarıdakileri silik görüyor.
Net bir kaç ayrıntı var önümde.
İstanbul var.
Galata köprüsü var.
Koca bir ay var parlayan.
Ve şehrin denize yansıyan ışıkları.
Tek bir sima çalınmıyor gözlerime.
Hızlıca geçiyorum şehrimden.
Hızlıca siliniyor herşey.
Oysa mıhlamıştım yüzünü,.
Güneş’ i gündüze,
Ay’ ı geceye mıhlar gibi.
Herşey yerinde bakarsan.
Ay, güneş, İstanbul.
Bir terslik var bu işte.
Uyurken çekip gitmiş olmalısın.
Olmalısın ki yoksun artık.
Şehrimden durmadan geçen mevsim gibi.
Sen de gittin bir uyku aralığında.
__

* Dün oturup bunları karalıyorken kalabalığın ortasında, ezber kalan görüntüleri sildim gözümün önünden. Sessizleştim biraz daha. Büyük ironi biliyorum ama daha çok karıştım kalabalığa. Tören gibi gördüklerim.
** Aklımda bir sürü şarkı var aslında. Gitme kararı alan biri olarak, kendimce bir sürü parça.. Bülent Ortaçgil - Sensiz Olmaz.

*** Ek olarak; Geçen gün koşturarak evden çıkmaya çalışırken beni durduran şarkıyı da paylaşmayı borç bilirim. Yeni bir ses iyidir arada. Günün şarkısı Bahadır Tatlıöz - Yıllar .
Güzel zamanlar herkese...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...