23 Aralık 2009 Çarşamba

-di ' li geçmiş zaman özeti


Soğuk zamanlardan kalan sıcak birkaç anı. Onları sadece "keşke" den ibaret olan cümlelerin yanına kaldırmak en hafifiydi. Yaptım, zorlanmadan kaldırdım hem de. Hiç beklemediğim anda karşıma çıktılar. Çatlakları iyi kapatamamanın verdiği bir cezaydı bu. Karşıma çıktıkları anda bile yine de o zaman zarfında yaşananlara üzülecek vakti bulmamak için dua ediyordum. Herşey o zamana dönsün diye. Sanırım bunun işkenceden ibaret olduğunu anlamam zor olmuştu. Ama bu sefer anlamıştım.

Çok uzak bir fotoğrafmış yaşanabilecekler. Gereksiz değilmiş, korkuyla geceleri işkenceye çeviren kabuslarım,her düşündüğümde oluşan iç acılarım,nefes kesintilerim. "Belki de" denecek artık imkansız olan ama yine de onca saniyeleri ardımda bırakırken, hiç özlememeyi dilemeye başlayacağım günler yaşayacakmışım meğer.

Zor ama öğretici bir zamandı.

Dua kabul ettirme kısmında ne kadar başarılıydım bilemiyorum ama yeni ve güzel olan herşey için zamanım olduğuna inanıyorum artık. Ara ara kanal kaybına uğrayıp, karıncalansam da.


3 yorum:

  1. -di'li geçmiş zamanlar kimse sevmesede bizi biz yapanların hepsinin bu zaman dilimi arasında bulunduğunu bildiğim için keşke demiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Yaşamadan bilemiyor insan. Yaşayınca da bilmek istemiyor. Hayat garip, insan daha da garip.

    YanıtlaSil
  3. Ama sanırım elbet birgün iyi ki yaşadım diyecek zamanlar geliyor.

    YanıtlaSil

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...