18 Aralık 2009 Cuma

Ah Paşa' m ah...



Halen işteyim. Durdum,durdum dayanamayıp yazmak istedim. Güzel güzel çalışıyorduk. Tamam, güzel kısmı abartı. Neyse, Zeki Müren birden başladı "Gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar.....Kaderim bu,böyle yazılmış yazım.." devam ediyor böyle. Hepimizde ah' lamalar vah'lamalar.
Yalnız falan da değilim ayrıca! diyip küçük bir gereksiz uyarıda bulunmak istiyorum. Çalışırken Zeki Müren dinlenmemeli. Dinleyen iş arkadaşlarımızı da uyarmalıyız.

Dinleyenlere de panzehir gibi bir şarkı da benden gelsin. Sezen Aksu'dan "Kusura bakma"...

İnanmak yeter mi? sorusu kulaklarımda çınlıyor ama duymak istemiyorum...


İçimden geldi,neyse gidiyorum ki ben zaten...

İyi hafta sonları dileyip hem de :)





6 yorum:

  1. zeki paşanın tartışmasız büyüleyici sesi..
    ama ben sana damar olsun, dibe vuriim dersen şiirini öneririm paşanın, bana çok dokunur..
    'gözümden öpme' şiirin adı, kendi sesinden dinle, youtube'da var sanırım.. sözleri böle çat çat oturuor insana;)
    sevgiler..
    Cilek

    YanıtlaSil
  2. Dinledim.. Çatırdattı:).
    O kadar da güzel söylüyor ki.

    Teşekkürler Mis insan Çilek.

    YanıtlaSil
  3. hayırrr. kusura bak. orda hayatın zevkleri var. bilince çok seviceksin.

    YanıtlaSil
  4. zeki müren çalışma performansını düşürüyor.

    YanıtlaSil
  5. şimdi sonuç ne zeki müren dinlensin mi dinlenmesin mi ? çalışırken :):):):)

    ya da hangi durumlarda kim dinlensin

    YanıtlaSil
  6. :) ben dinlememe kararı aldım. Fakat karşı koyamadığım zamanlarda dinlenecektir diye içime not alınmıştır.

    YanıtlaSil

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...