31 Aralık 2009 Perşembe

2010 temalı

Gece rüyamda her ne kadar kabuslarla uğraşmış olsam da yine de güzel bir gün geçirme dileğiyle geçirdim.

Yeni yılda sağlık,mutluluk, sevgi, başarı yakanızı bırakmasın.

Dileklerimi paylaşacağım bir post olacağını düşünüyordum yazıya başlarken. Ama baktım, içimde kalsa daha güzel olurmuş.

Şirket içinde dolaşan bir maili paylaşmak istedim sizlerle ;

Genellikle böyle başlar;

gönül ne mey ister, ne meyhane

gönül muhabbet ister mey bahane

Böyle devam eder;

belirti: Ayağınız ıslak ve soğuk.

sebep: Kadeh yanlış açıyla tutuluyor.

çözüm:Kadehin ağızını yukarıya gelinceye kadar çevirin.

------------------------------

belirti: Önünüzdeki duvarda avizeler var.

sebep: Zeminde yatıyorsunuz.

çözüm: Vücudunuzu zemine 90° açı yapacak şekilde konumlandırın.

-------------------------------------------

belirti: Zemin bulanık görünüyor.

sebep: Boş bir kadehe bakıyorsunuz.

Çözüm:Hemen kadehi sevdiğiniz bir içecekle doldurun.

----------------------------------------

belirti: Zemin hareket ediyor.

sebep: Sürükleniyorsunuz.

çözüm: En azından sizi nereye götürdüklerini sorun.

------------------------------------------

belirti:Ne zaman birisi konuşsa kulağınız yankı yapıyor.

sebep: Kulağınızı kadehe sokmuşsunuz.

çözüm: Kendinizi maskara yapmayı bırakın!

------------------------------------------

belirti: Oda sallanıyor, herkes beyaz giyinmiş ve müzik sanki tekrar edip duruyor.

sebep: Ambulanstasınız.

çözüm: Hareket etmeyin. Uzmanlar gereğini yapar.

----------------------------------

belirti: Babanız ve kardeşleriniz yabancı gibi bakıyor.

sebep: Yanlış evdesiniz.

çözüm: Evinizin yolunu sorun.

Böyle biter;

Başınız ağrıdan çatlarken tatlı bir tebessümle “Ne geceydi ama değil mi?”


Sevgilerle,


Kendinize dikkat edin e dostlar, öpüyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...