25 Kasım 2009 Çarşamba

İçimdeki ejderha ve müzik

Gözlerimi açamıyorum resmen. İçimde kocaman bir sıkıntı. Böyle ejderha gibi hissediyorum hatta kendimi. Ama farkımız büyük. O alev topu fırlatıyor, bense su topu. Susturamıyorum kendimi. Kocaman cümleler varmış gibi içimde ama yok gibi. Eyvaaaahhhh çiziyorum kafayı sanırım diyorum, kendimi iyi hissettiğim ufak bir arada. Böyle zamanlarda karar verdik iyi düşüneceğiz. Ne yapacakmışız? İyi düşünecekmişiz. Bugün çok güzelim. Bugün keyfim çok iyi. Bugün hava çok güzel (ıh güzel, heryer sisti bee). vs. vs. Tabii becerebilecek kabiliyetteseniz. Ben değilim, ama "Bugün süperim" taklidini iyi yapanlardanım.


Neyse böyle süper garip bir günde benim ruhumu kurtarabilecek en güzel şey müziktir. Şirketin internet yasakları bu konuda en iyi destekçim. Sponsorum gibi hatta. Neden? Çünkü bu yasaklar beni bu konuda araştırmalara daha fazla itmeye başladı. Şanslıyımdır da genelde aramalarımda. Her seferinde dinleyebilecek yerler bulabiliyorum. Geçen yien sinirlenip arandığımda http://www.pitchfork.com/ la karşılaştım. Bu site sayesinde bir sürü yeni insan dinlemiş oluyorum. Amatör vs farketmiyor. İşte bu şekilde olan araştırmalarımdan birinde tanıştığım bir hatundan bahsetmek istedim bugün.


Charlotte Gainsbourg. 1971, İngiltere doğumlu bir hatun. Filmlerle,tiyatrolarla uğraşmak yetmemiş olacak ki bir albüm yapayım demiş. Sonra bizim Beck i yakalamış. Nisan ayında doldurdukları,Beck in yazıp, prodüktörlüğünü yaptığı albümün "Heaven can wait" adlı şarkısına klip gecikmemiş, hemen çekilmiş. Şarkı, nasıl dinlenmeye değerse klip de bir o kadar izlenmeye değer. Gelişmeleri http://www.beck.com/ dan adım adım izleyebiliyorsunuz.








İyi dinlemeler. Dinledikçe ruhum bırakmasın sizi yihahahaa =)

DİNLE ve İZLE!

*Gereksiz ayrıntı: Beck ciğime bişey olmuş. Klipte farkettim. Hayır ruhuna bişey olmamışta, tipi garipleşmiş. Arayım da hemen sorayım ne derdi varmış bu çocuğun :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...