9 Kasım 2009 Pazartesi

Çırpın... Boğulmamak için...

Doğum günüm geçti gitti. 3 Kasım 2009 benim için güzel hatıralar bıraktı hatrımda. Beklenen,beklenmeyen herşeyiyle hem de. Çok şey öğrendim.



*O günden ufak bir kare. Tabii ki hava soğuktu. Ama şanslı bir günümdeydim ki işten normal saatte çıktım. Serviste bunun verdiği mutlulukla sırıtışımdan belli.



Yazmak hiç bukadar zor gelmemişti. O yüzden tamamen kısa kesip 3 Kasım dan beri dilimdeki olan şarkıyı paylaşmak geldi sadece içimden.

Sensiz hayatı neyleyim diyerek bağrınmak bize kalan (DİNLE!)

* Bu hafta kuzen evleneceği için ayrıca bir yastayım zaten. İtiraf ediyorum sevmedim sevemedim enişteyi. Ama süper olacak son günü süper. Herşey hazır. (İçimdeki kız garip kabul ediyorum. Tek kişilik bir bedeni sevmiyorum.)

5 yorum:

  1. şarkıyı dinliyorum şuan..
    gerçekten güzel..

    ayrıca enişteyi sevmeme durumu çok fenadır, bilirim. belki zamanla, tanırsın, ne biliim seversin. en azından öle umut edelim :)

    YanıtlaSil
  2. :) ya nikah sırasında son ana kadar hayır demesi için beklenir mi.. ııh yok demedi hatun.
    Şarkıyıda söyleyenleri de çok seviyorum yahu ben =)

    YanıtlaSil
  3. şarkıyı dinleyemiyorum :( şarkıyı söyleyenleri ve şarkının adını verebilir misin?

    YanıtlaSil
  4. http://www.youtube.com/watch?v=17hISfaPGFU&noredirect=1 bu linkten dinleyebilirsiniz..

    YanıtlaSil
  5. keyifle dinledim, yeni bir şarkım oldu sayende ;) çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...