24 Kasım 2021 Çarşamba

Kıssadan Hisse Zamanlar - 70

_____

Uykumun en olmadık yerinde,

Rüyaların en ortasında,

Gözlerimin bin kat altına sığınıp,

Orada uyanıp geliyorum sana.

Tüm renkler karışmış birbirine.

O rüyada bir kuşun ağzındaki denize kaçan balık,

Diğerinde uzaktan izleyen bir adam,

Gölgesinden ayrılamadığım bir ağaç,

Ne fark eder işte, hangi rüyam?

Onca karmaşanın içinde,

Yine de tanırım gözlerini.

Kırmızı ağlamışız,

Mavi gülmüşüz.

Yeşil olmuş nefesimiz.

Dokununca birbirimize,

Karışmış tüm renkler birbirine.

Hatta siyaha bulanmış bazı sahneler.

Ne fark eder işte, hangi haldeyiz?

Sesleniyorum sana en sessiz şekilde.

Neden? diyorum.

Neden bu kadar mutlusun şimdi?

Gülüyorsun kocaman cümlelerle.

Rüyalardan birinin perdesinde takılı kalmasak,

Kokun bile burnumda diyeceğim.

Ne fark eder işte, neredeyiz?

_____


* Çok sevin! Çok hem de. Her canlıyı.

** Başka bir yazıyı yazarken çıkmıştı bir kaç cümlesi. Bugünse sadece durmadan bu parça ile tamamlandı. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...