17 Kasım 2021 Çarşamba

Kıssadan Hisse Zamanlar 69

 __

Duyuyor musun?

Yavaş yavaş, bir sis gibi 

Rüzgarın savurduğu melodiyi.

Eskilerden, sanki bize ait.

Tanıdık değil mi sence de?

Hani güneş kavururken tenimizi,

Suyun dibine inmeye çalışırken,

Ağustos'u bitirmek istemediğimiz,

En beklenmedik anda çalan o şarkı.

Dans eder miyiz peki?

İşte tam da o an yapmadığımız,

Şimdi yine tam karşımdayken,

Ritme benimle eşlik eder misin?

__

Sen de hissediyor musun?

Ayağımıza batan taşları.

Yüzümüze vuran yağmuru.

Vücudumun nasıl titrediğini.

Gözlerine bakamayaşımı.

Heyecandan soğuyan ellerimi.

Yüzümdeki rüzgarın gıdıklamasını.

Nefesinin verdiği isin etkisini.

Söylesene sevgilim,

Sen de hissediyor musun?

____


* Zamanı varken, yazabiliyorken, konuşabiliyorken ya söylemeli ya da nota almalı insan. Aidiyetimizi bulabildiğimiz tek yer yine kendimiz. Ne bir şehir, ne de bir insan. O yüzden kendinizle dansınız hep bir ritim olsun. Dans edebiliyorsanız tabii. Aa bir de çok sevin!

** Şu sıra elim bolca kalem tutuyor. Eski notlarımı evirip çevirebiliyorum. Not alabiliyorum. Hazır böyleyken devam yazmaya.

*** Aslında bu yazının eskizi Guy Garvey' in Electiricity şarkısına ait. Çok zaman sonra Fur Elise eşlik etti. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...