25 Temmuz 2013 Perşembe

Kıssadan Hisse Zamanlar - 46

___

Bir çuval arpa sarhoşluk..
Geceyarısını kovalamaya başlıyor saatler...
Sessizlik sadece can sıkıntısı sanıyorlar..
Öyle ki..
Herkes konuşuyor durmadan..
Ayaklarıma dolanan kedi bile..
Kulağıma fısıldıyorsun..

-Sev beni..
-Seviyorum seni.

Daha duymadığım bir sürü cümle.
Ismarlama olan herşey gibi..
O da eksik geliyor kulağıma..
Kalabalık şehirde duymak, diyorum..
Zor, diyorum..
Dudağımda muzur bir gülümseme.
- (ki muzur dersin ama ben böyle gülüyorum.)

Bakıyorsun gözlerime.
Alay ediyorum sanıyorsun bir an..
Gözlerim dikiliyor gözlerine...
Dakikalar bile ciddi o anda..
Koşuyor gece yarısına doğru..
Ben de aynı ciddiyetle yudumluyorum..

Bir çuval arpa sarhoşluğuyla..
Daha rahat dökülüyor içimdekiler..
Yalandan söyle deseler..
Diyemem bilirsin..
Arpayla karışınca ağzımın kapakları da açılır sadece.
Konuşuyorum karşında..
Duyduklarının cevabı gibi..

-Seviyorum seni.
-İlk kez sever gibi.
-Hep sevecekmiş gibi.

Her cümlede daha fazla parlıyor gözlerin.
Ay daha çok aydınlatıyor geceyi.
Saati arıyor ellerim..
Geceyarısıyla buluşmuş dakikalar.
Hep ciddi ve kararlı..
Ve bir o kadar sıradan..
Ellerim nerede?
Hay aksi..
Ellerim ellerinde..
__

* Yazmak, kendi isteğiyle gelen en yakın misafirim.. Bazen durmadan... Bazen kaybolarak.. Ama hep..

** Çok severken,çok istemeyi unutmayın.. En sevdiğim şarkılardan birini, enerjime sarıp sizlerle paylaşmak isterim.. Woodkid' den I love you.. Güzel zamanlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...