15 Aralık 2012 Cumartesi

Kıssadan Hisse Zamanlar - 40


__

Aklımın içi dönüyor.
Beynim bulanıyor.
Dünyadan değil bu...

Deniz..
Uçsuz bucaksız..
Durmadan hareket ediyor.
Dalgaların sesi..
Suyun hareketleriyle beraber dans ediyor.

Bir vapur geçiyor uzaktan.
Su daha hareketli oluyor..
Vururken limana daha da şiddetli vuruyor mutluluğunu.
Kızmak değil bu.
Hırçınlık hiç değil.
Mutluluktur olsa olsa.

Sahilde bir bank üzerinde..
Üzerimde soğuğa karşı duran bir mavi kaban,
Ellerimde gri eldiven,
Eminim tek başınayım.
Tek başına izliyorum bu oyunu.

İzlerken aklımdasın..
Yanımda değilsin..
Hayıflanıyorum.
Aklımdasın..
Tenim soğuk.
Üşüyorum.
Kabanımla, eldivenimi sen düşünüyorum.

Aralık 14' ü vurmuş.
Sıcak olması imkansız bir mevsim..
Aklımdasın..
Vapur sesi geliyor uzaktan.
Üşüyor bedenim.
Üşüyor içim.
İçim titriyor.
Kaban ve eldiven yetmiyor işte..
Kışın soğuğu diye kızamıyorum.

-Sen neden yoksun yanımda? -

Aklımdasın.
Tek başınayım.
İki olmak varken.
İkiden bir etmek varken..
Şehrim ışıklarını yakmış..
Ayaz görüntüyü donduramamış.
Su sabit durmayı becerememiş.
Köprü renklerle döşenmiş.
Gökyüzü yıldızları saklıyor.

Cümleler diziyor ardı sıra.
Söylemek zor değil aslında.
Ama üşüyorum işte.
Ben seni özledim.
Özlüyorum.
__

* Şehir soğuk.. İçimde kocaman sıcaklık.. Üşümüyorum aslında da. Yazmak güzel. Çok sevin.
** İnce Saz- Ege' yi düşünmek çalışması gelsin..
 
http://fizy.com/s/2b1tr9

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...