22 Mayıs 2012 Salı

İlk Gibi / Çiğdem Talu - Melih Kibar çiftine İthafen

Karşındayım.
Tüm duygulara yabancı.
İlk defa sever gibi sev beni.
İlk defa dokunur gibi dokun.
İlk defa öper gibi öp.
Yabancı olsun tüm yaşananlar.
Kimseye benzemesin izi.
Adın,sesin, sıcaklığın..
Hepsi yabancı olsun.

Gözlerim sana parlasın.
İçim sana titresin.
Kelimeler senin için sıraya girsin.
Mürekkebim seni için saçılsın deftere.
Kalkayım sen.
Yatayım sen.
Günlerle kavga edeyim senin için.
Saatler düşmanım olsun bir an.
Sonra affedeyim onları.
Zaman düşmanım değil, dostum olsun.

Yalanlara inandığımızı sananlar için ,
İnanları daha da inandırmak için,
Yabancı olduğumuz herşeyi, herşey yapmak için.
Öyle bir olalım ki;
Seni ben, beni sen hatırlasınlar.

O kadar sevelim ki;
Nefesi de birlikte alalım,
Son nefesi de birlikte verelim.
Verilen ömrün kapısını beraber kapatalım.
Alınan ömrün kapısını beraber açalım.

Karşındayım..
Ve farkındayım sevgilim.
Olmadığın sürece inanırız masallara.
Geldiğinde olmayana değil,
Olanları yazarız kağıtlara.
Yeter ki yabancı olalım bu olanlara..

08.04.12 14:30

*Bu yazı hep özenilerek hatırlanacak olan Çiğdem Talu ve Melih Kibar ikilisine ithafen yazılmıştır. Sevgiyle ve rahmetle…
** Etkilendiğim ve bana bu satırları yazdırtan belgeseli paylaşmak borç boynuma. Can Dündar' ın Yüzyılın Aşkları belgeselinde anlattığı Çiğdem Talu ve Melih Kibar aşkı izlenmeli.


*** İçimdeki Fırtına parçası onlar kadar değil belki ama benim içinde farklı yerde. Hikayesiyle, sözleriyle, müziğiyle... Hikayeniz olması dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...