15 Mayıs 2012 Salı

Aklıma Tutunup Kalanlar- 1/ Kıssadan Hisse Zamanlar - 31

__
Bana bir geceni anlat.
Geceni gecemsiz anlat ama.
Bensiz olanından.
Tek başına...
Anlat ki gecemi gecensiz ne kadar karanlığa boğduğumu anlatayım.
Ellerine siyah döküp,
Yıldızları odana dağıtayım.
Sıradan bir nefes sırasında,
Günü bitirme çabasında,
Olanlara sırtını dönüp,
Gözlerini düşürmeye çalışırken,
Geceni gecemiz yapmayı anlatayım.
Ya da boşver.
Dal rüyalara sen.
Uyandığında gündüzün kapatır belki izlerimi.
                                                                                        __
* Vakitli vakitsiz yazıyorum sanırım. Derdim; Kitapta cümleler arasında altını çizdiğim bir satırı paylaşmaktı. Füruzan 'ın Gecenin Öteki Yüzü kitabından.. Bir tavsiye üzerine okunup, bitti.
** Paylaşım sırasında o kadar çok ardarda Evgeny Grinko' dan Вальс parçasını dinledim ki... Sanırım başkasına ait cümleleri paylaşınca benimkiler dile geldi.
*** Güzel zamanlar dilerim. Işığınızdan daha fazla aydınlanmanız dileğiyle. Çok sevin.
**** Ve ilk dinlediğimden beri aynı cümleyle başlıyorum; Tavrına ve kulağıma düşürdüğü melodiye hayran olurum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...