30 Nisan 2012 Pazartesi

Kıssadan Hisse Zamanlar - 30

__
Zaman koşuyordu önümde.
Hep bir acele.
Hep bir yere yetişmeye çalışıyor.
Hep terli.
Kokusu gelir burnuma.
Burnumun direğine kastı var belli ki.
Durdursam diyorum.
Geçsem önüne.
Dur desem.
Dinlen önce.
Bırak donsun saniyeler.
Aynı kalsın mevsim.
Aynı kalsın tarih.
Aynı kalsın takvim yaprağı.
İnsan soyuna güven olmaz.
Sen de biliyorsun.
Hep önce kendi.
Sonra tahmin ettiğin oluyor.
Dökülüyor dilimden istekler.

Geçmişim geçmiş kalsın.
Geleceğim ise sır.
Bana hep anlar kalsın.
__

**** Bir Yaşar konseri atlatıldı. Küçük kız kardeş kırılmayarak. Gayet güzel ve eğlenceli bir gece oldu bizim için. Benim bir müddet Jolly Joker' e gitmemem gerek artık bence sadece. =)

*** Kıssadan Hisse Zamanlar' ın sayısı arttıkça karışmakta sanırım. Ne vakit 30 oldu bilmiyorum ama. İyidir, güzeldir diyerek devam ediyorum. Maillerini eksik etmeyenlere de tekrardan teşekkür ediyorum.

** Bon Jovi' ye hasret kalmışım. En sevdiklerimden gelsin bu yazının altına. Never Say Goodbye. Sayın Bon Jovi bir örneğini şu ülkeye gönderirse, beni bulsun lütfen. Şarkılarının sözlerini ben yazacağım.

* İstemek, dilemek konusunda hep uzak olmuşumdur. Olacaktır olacak olan diyerek. Ama siz yine de her gün son gün gibi dilemeyi, şükretmeyi unutmayın derim. Aa ! Bir de merak etmeyin O' nun hesabı farklı oluyor ;) İzleyin ve görün derim. İçinizdeki sevme duygusu hiç bitmesin. Hatta çok ama çok sevin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...