19 Nisan 2012 Perşembe

Kıssadan Hisse Zamanlar - 28

Miladı dolmuş bir kaç anıyı dillendirmek, silinmiş eski bir mektubun satırların üzerinden geçmek gibi. Kaybolan izlerine dokunarak, aynı hizayla karalar gibi.

05.04.12

*Uzunca bir zaman suskunluğa gömülmüş gibi gözükse de sadece buraya zaman ayıramamaktan kaynaklanan bir durum. Yeni bir çalışma için uğraşmaktayım. Bunlar dışında; Yazmaya devam. Gezmeye devam. Güzel zamanlara devam.
** Yine geç farkedişlik. Karapaks ile "Al beni" şarkısı ve o güzel klibiyle tanıştım. Film tadında ve kesinlikle izlenmeye değer.
      Sanat yönetmenliğini Yaşar Kartoğlu’nun üstlendiği, Nesrin Cevadzade, Rıza Kocaoğlu ve Ahmet Mümtaz Taylan’ın rol aldıkları klipte üç ayrı mekan kullanıldı. Kendi hikayesi olan, film tadında ve içerisinde diyalogların olduğu klip, ayrılan bir çiftin yaşamı ve ilişkilerini sorgulamalarını anlatıyor.(Alıntı) Daha fazla ayrıntı için; tıklayınız. 


** Ama benim asıl paylaşmak istediğim ve dinlerken en fazla haz aldığım parça Karapaks ve Şebnem Ferah'tan İki Yol şarkısı. Uzun süredir bu tatta yeni bir şarkı dinlememiştim. Takibe devam o zaman diyerek paylaşımımı tamamlıyorum. Güzel zamanlar dilerim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...