16 Aralık 2011 Cuma

Kıssadan Hisse Zamanlar - 20

"Alsan da ellerinle yıkasan yüreğimi,
Temizlense tüm siyahım.
Yine bahar koksam,
Çocuk zamanlarımdaki gibi.
Açılsa ellerim korkmadan,
Babama uzanır gibi düşünmeden.
Çalınan düşlerimi bulmuş olsan,
Ellerinden kavuşsam geciktiklerime."


* Eskilere bir tek cümle eklemek istemeden başlıyorum, sonrasında değişen duygularla eklerken buluyorum kendimi.
** Geç olsun, güç olmasın. Bu paylaşımı diğerleri gibi yapmakta farz olsun bana. Doğa İçin Çal ekibinin 3. çalışması; Gesi Bağları - Çemberimde Gül Oya- Çay elinden Öteye..
*** Gesi Bağları türküsüde bana gelmiş olsun. Güzel zamanlar olsun. Sabun köpüğü zamanlar olmasın.Hep olsun. Daim olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...