5 Aralık 2011 Pazartesi

Kıssadan Hisse Zamanlar - 19

__

Kendine uzak kaldığı zamanları ne vakit uzun tutsa,
Beklenmedik bir anda vuruyordu yüzüne kendisi.
Hiç tahmin etmediği bir zamanda ve yerde, karşılaştığı eski bir sevgili misali.
İşte o anlardan birini yaşıyordu adam.
Uyanıkken neşteri derisinde hisseder gibi sızlıyordu ağlarken.
Ne kadar özlediğini, sevdiğini anımsattı acısı ona.
Dualara iğnelenen bir kaç keşkelerden,
Rüzgara savurduğu cümlelerinden hiçbiri mi ulaşmamıştı eline?
Hiç mi kokmamıştı burnuna kokusu?
__
O gece tekrardan ayrıldığı gün kü kendisine dönerken adam,
Kadının geri gelmemesini diledi.
Gitmesin diye baktığı ama söyleyemediği,
Sadece izleyip kaldığı bir suretin gidişini anımsadı.
Gözlerini kapatıp, rüyaya karışmasını diledi.

*Yarım kalanlardan...
** Bir erkeğe ait cümleler karalamak adına ilk benim için.
** Anjelika Akbar - Aşk

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Neden "Kıssadan Hisse Zamanlar - 20" başlıklı yazınızı kaldırdınız?

    YanıtlaSil
  2. Radikal Genç' e gönderdim. Onaylandıktan sonra yayınlamayı planlıyorum.

    YanıtlaSil

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...