13 Aralık 2010 Pazartesi

Yıl Bitmeden Esintiler...

Kış güneşinin yüzüme vurmaya başladığı günler başladı artık. Ellerim buz gibi. Yine ara ara esip gürlüyorum, kızıyorum ama mutluyum. Şarkılar tutup, iyi dilekler dilediğim tüm adamları buruşturup, çöp kutusuna atmanın verdiği huzurla daha da çok yazıyorum. Blog konusundaki tutumum biraz daha farklı. Dinlediğim kişiler, gruplar, izlediğim filmler arasında kaybolmaya başladı, farkındayım. Eski sisteme devam ediyorum.Deftere daha çok notlar almaya başladım. Alengirli, ağdalı cümleler yerine daha gerçek kokan cümleler dökülmeye başladı. Yazdıklarım yalan mıydı? Hayır. Hayal gücümle kurduğum küçük dünyamda yazacak çok şeyim olduğunun, bunun üzerine çıkabileceğimin, dokunamadığım bir sürü kelimeyi de şekilden şekle sokabileceğimin farkına vardım. Daha çok yazıyorum. Durmadan, durmadan... Sevmediğim tüm cümlelerin üzerini de korkmadan karalıyorum. 
Zor olmasa da karışık bir dönemden geçtim yine. Seneyi standartlarda kapatmayı 3 senedir bir türlü beceremediğim aşina. Her biri birbirinden renkli olan bu 3 yılı koyun bir kenara, ben de çıkayım üzerine elimde saç fırçam Rob Blacklegde' in Beautiful Mistake parçasını söyleyeyim. Hemde suratımda acı bir ifadeyle değil, koca bir gülümsemeyle. Sonra o sahneyi, attığım koca bir ayak darbesiyle dağıttığımı hayal edin. Dağıttığımı eskisi gibi de toplamıyorum. Kimse de arkamdan söylenip, kızmıyor. 

Bu sırada sizleri yeni bir adama yönlendiriyorum ivedilikle. Kaan Tarıman. Geçen günlerde Dream Tv' de Yüxexes de izledim. Canlı performanslarını acayip beğendim, güzel bir destek sonrasında böyle insanları kaybetmeyeceğimizi düşünüyorum. Acayip efendi ve mütevazi bir adam. Resmi web sitesi; http://www.tariman.com/

Çıkış parçası "Herkes Yalnız"  Canlı performanslarını kesinlikle dinlenilmesi gereken bir şarkı.

Şimdilerde dönen parçası "İçinden Söyle"  Canlı performanslarını ve klibi gerçekten çok başarılıydı. Günde 10 kere dinlememiz de cabası.

İyi dinlemeler,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...