4 Mart 2010 Perşembe

Elleri ellerime....




Duman 1-2 albümleri hakkında yazma kısmı için çok geç kalındığını düşünüp yazmamıştım. Ama bir iki satır cümle kurmak gerekirse; bütünüyle düşünülünce sağlam, parça parça düşününce kendini diğerlerinden ayıran özel parçalar var. Bunlardan sadece biri, benim içinse özel olan "Elleri ellerime" şarkısı. Yıllar geçince muhtemelen Yürekten parçası gibi özel olacak.

"Elleri ellerime, gözleri gözlerime,saçları saçlarıma karışan bir sen olsan" diye bağırıyordum son kendimden geçtiğim zamanlardan birinde. Yanımda Pınar'm da vardı hatta. Kafamda bir sürü klip çekmiştim ama neyse içimde patladı. Vakit kaybetmeden, Kaan da* nikah öncesi (bkz. kaan-seçkin evleniyor) bir klip çekelim demişler. Beni de benden almışlar.

*Evleneceği kadından hiç hazzetmem. Sorsanız Kaan benimle mi evlensin? Hayır. Onu da istemem.

Kaynak:

"Elleri ellerime" (Tıklamak gerek.)

Şimdi şımarık çocuk misali sırayla bunları istiyorum;

-Balık (-ki bu konuda hızlı davranmalılar.)
-Senin marşın
-Bu aşk beni yorar
-Sevdim desem
-Vals

Kısa zamanda beni kırmayıp bununla ilgileneceklerini düşünüp susuyorum. Bu kadar yeter. Ben giderim.

1 yorum:

  1. Hiç Duman dinlemedim,orda burda çaldı ve ancak öyle dinledim ama anladım ki dinlemeliyim.İnceleme çalışmalarına başlasam iyi olacak sanırım;)

    YanıtlaSil

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...