26 Nisan 2020 Pazar

Hücre Notları - 1


______

Bilinenin aksine cümleler kursak.
Olduğu yerden alıp, anlamsızlaştırsak.
En uzun cümlelere serpsek kelimeleri.
Ne farkı olur düzenlisinden.
Doğru yerde duran kelime,
Getirecek mi gideni?
Ya O kelime?
Gerçekten hep mi doğru anlaşılacak?
Kalifiyeli olanlar peki?
Kısaltacak mı cümleleri?
Sanmıyorum.
O yüzden bozmakta ısrar ediyorum.
Kuralsız, kafiyesiz, işaretsiz.
Nerede duracağını,
Nerede devam edeceğini,
Nerede soracağını bilmeden.
Sözler veremeden.
Büyük cümleler etmeden.
Ne kadar yaşar insanoğlu?

Öyle değil mi?
Gelecektir gelecek olan.
Kalacaktır çok seven.
Gerekirse ağlayarak,
Gerekirse gülerek.
Bazen dokunarak.
Bazen de sadece anarak.
Çok hecelere sığınmadan.

_______


* Uzunca cümleleri kimse dinlemiyorsa, hıncınızı yine kelimelerden çıkartırsınız.  Siz yapmıyor musunuz? Yalan söylüyorsunuz. İç sesinizin yankısını lütfen biraz kısınız.

** Karantinada olabilecek en geç zamanda bloğa döndüm. Devamına o zaman.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...