14 Ocak 2014 Salı

Metis Notları - 2 / Geciken Yılbaşı Postu (Hediyesi İçinde)

__ Yaz geçer.. Yine gelir yaz, iyi gelir sözcükler... der Murathan Mungan... Samimi söylüyorum... Sıkıntıdan değil.. Birden dökülüyor cümleler.. 
__


* Metis 2014 defterine ilk satırlar yazılır..  

** Herşey olması gerektiği gibi. Elimden birşey gelsin istemiyorum. Olsun kendiliğinden. Bu sefer ben çizmek istemiyorum olacakları. Çizmeye çalışıp oldurmak peşinde koşmak istemiyorum. İşte bu istememek mutlu etsin istiyorum..Yılbaşı laneti de bozuldu dostlar...  2014 yılı hoşgeldi... Çok mutlu olun... Bu seneyi bırakın kendine.. Kendinizi de öyle... Sevmeye devam... 

*** İzlemekten hem keyif alıp hem kıskanan biri olarak paylaşmak istedim... Evet Victoria's Secret Melekeleri ;))


1 yorum:

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...