10 Kasım 2013 Pazar

Seni Çok Özlüyoruz Atam!

__

O'nsuz geçen 75 yıl... O'nsuz da olurdu diyenlere inat daha da sahiplenmemiz gereken zamanların kapımıza dayandığı şu zamanlarda, yıllar sonra tekrardan Can Dündar' ın hazırlamış olduğu "Sarı Zeybek' i izlerken gözyaşlarım durmadan akıyor. Ben ve benim gibi hissedenler; O' nu çok özlüyoruz ve böyle yaşamaktan mutlu değiliz.Çocuk tecavüzlerinin,küçük gelinlerimin,yasakların, yakılmaların, dövülmelerin olduğu bir ülkede uykumuz hep huzursuz. Ve yine tekrar ediyoruz. Olmasaydı,olmazdık.
Halkı için son nefesine kadar çalışan, Türk olmayı bizler için gurur parçası haline getiren liderimizi rahmetle anıyorum..

Bugün okumuş olduğum bir yazıdan alıntı yaparak, herkese iyi haftalar diliyorum.

**Teşekkürler Onur Karan. Duygular işte bu kadar güzel dile getirilebilirdi.

" Bu zamana kadar çok zor dönemler atlattık. çünkü adaletimiz 1938'de hayata gözlerini yumdu.
75 yıldır hala ayaktaysak, çoğunluğunun müslüman olduğu bir ülkede diğer müslüman devletlere örnek teşkil ediyorsak bunu mavi gözlümüze borçluyuz.

Ne güzel söyledi Cem Adrian
" Bir ölüm ancak bu kadar ölümsüz olabilirdi. " " (Alıntı)


Yazının tamamı için; http://blog.radikal.com.tr/Sayfa/bir-olum-ancak-bu-kadar-olumsuz-olabilirdi-38762

Ve izlemek isteyenler içinden tekrardan Sarı Zeybek ;

 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...