23 Mayıs 2013 Perşembe

Fısıltı Notları - 8

__

İhtimaller yok.
Keşkeler yok.
Oldular yok.
Olduracaklar yok.
Şimdiler var.

Kalkıp gelmeliydin şimdi mesela.
Çalmalıydın kapıyı..
Açmalıydım kapıyı..
Kilitlemeliydin kapıyı..
Anahtarsız zamanlara hoşgeldin demeliydik.
Yazdım..
Yazdım..
Yazdım..
Yazmayı bir kenara bırakıp,
Seni konuşmak vardı şimdi ..
Seni konuşup, düşlere dalmak..
Düşlerde kaybolup, hiç uyanmamak..
Uyandıracaklar korkusu olmadan...

Gözlerim ağırlaşıyor..
Sen varsın karşımda bulanık suretinle..
Belli ki uyku vuruyor gözlerimize..
İyi uykular sevgilim..
__

*Koşturarak yazı yazmak... Sanırım tam olarak yaptığım bu.. Soluklanma arasında dökülenler..
** Flört ten gelsin..Sevgili gönül şarkısı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...