8 Temmuz 2012 Pazar

Fısıltı Notları - 4


__
Bir yarım dünya kadehe şarabı damlatırken, içimi döküyor gibi oluyorum.
Yavaşça ve dikkatle...
Her yere yayılıyor kokusu.
İçinde tüm birikenler doluyor burnuma.
Bir yudum ekşitiyor dilimi.
Karışıyor kokusuyla, dolduruyor ağzımı.
Yuttuğum yakıyor boğazımı.
Eskimiş, ekşimiş.

Gerisi üzüm gerisi kırmızı...
__





* İptal olan planlar, durmadan çalışmalar falan bir yana...Bir başka zamanlar şu sıra şimdi. Hep deliyim, hep cesur. Ama izliyorum sadece.
**Ezginin Günlüğü olsun zamanlardan. Signomi şarkısı vardı dilimde.
*** Ufak bir not; ölüm nefes alışverişinin bir anında gizli. Pişman olmaktansa, pişman etmek iyidir. Keyfinizi bozmayın. Çok sevin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...