14 Nisan 2010 Çarşamba

Havalardan...


"Garip bir hava var dışarıda. Griyle beyaz karışımı bulutlar rüzgarla birleşmiş saçlarıma vuruyor. Derin nefes alırken kirli hava bedenime karışıyor gittikçe. Ellerim buz gibi yine. Vurdukça rüzgar kirpiklerimde ağırlık artıyor, dudaklarımı sıyırıyor. Gözyaşlarım sığmıyor, kirpiklerim arasından akıp gidiyor. Yürüdükçe zorlanıyor bileklerim. " diye devam ediyordum. Yazmak istiyorum. Ama yarım kalıyor cümlelerim. Anlık cümleler dolanıyor beynimde. İzin vermiyor gibi birşeyler cümle kurmama.


Neyse Tori Amos söylesin ki.. A sorta fairytale (izle)

2 yorum:

  1. herkesin iç dünyasına hitap eden durumlar ve nesneler farklıdır.. kimi aydınlıktan haz alır kimi karanlıktan.. kimi dünden haz alır kimi yarından.. kimi yağmurdan, kimi güneşten, kimi topraktan kimi denizden..

    YanıtlaSil
  2. bu kelime doğrulamaktan da bıktım haa :p

    YanıtlaSil

İçimdeki Fısıltılar - 5

 ___ Gölgeli bir güne güneş doğuyordu.  Ben de sabrımın en uçlarında uzunca bir yürüyüş yapıyordum. Öyle ki güneş arkamdan tepemi ve omuzlar...